måndag 30 november 2009

måndag...

Då var det måndag morgon.. trött.. känns i kroppen att man slitit i helgen. Jag har sovit gott dock.. =)

Men visst är det väl konstigt.. igår kväll när jag och sonen satt i soffan och kollade på tv ringde telefonen.. tjejen som skulle hyra ut sin lägenhet i 2 år, hon som hade en "Öppen spis" i vardagsrummet.. hon som ville ha en extra hyra.. hon som skulle återkomma till mig om det strulade sig med den tjejen som KUNDE betala den hyran.

Men... det är nog meningen detta... på nåt konstigt sätt.

Flytten gick bra.... vi delade upp den på 2 dagar.. kartonger och "småtjafs" i lördags.. och möbler på söndagen.. Vi löste det själva, jag och Mannen, med lite hjälp från sonen. Mannen slet så svetten lackade.. Vi hade en jättebra helg faktiskt.

1 kommentar:

  1. Ja sådär brukar jag oxå försöka tänka, att det är nån mening med allt. Ingen idé att gräma sig över något som inte blev (som med den här andra lägenheten), då blir det inte bra i den du nu flyttat in i. Man får liksom ingen ro i sinnet, så det är bara att försöka släppa det. Men synd, 2 år o öppen spis lät ju bra - men vem vet, du kanske får bo längre i denna eller så dyker det upp nåt annat längs med vägen!

    Jag hoppas du i alla fall får lite lugn o ro nu, utan kaos.

    SvaraRadera