tisdag 17 november 2009

nu ångrar han sig....


Någon som är förvånad??


Fick ett sms med ... "Är så ledsen för att det blev så fel igår. Självklart ska du vara här, detta är ju fortfarande ditt hem"


Jag svarade med ett tack, och att jag antingen måste slänga in min packning ikväll eller ha bilen för att jag inte orkar inte släpa på allt när jag ska gå till jobbet imorgon


Han svarar med.. "gör det, ta bilen, man ska inte anstränga sig när man är krasslig"


Vart var de tankarna igår, när jag behövde det??
När jag var helt slut av allt??


.. men visst har han rätt i en sak i alla fall.. igår sa han att han känner sig utnyttjad... för jag hör ju bara av mig när jag behöver nåt.. *läs sängplats* ... Hade jag haft lägenheten på heltid, så skulle jag göra allt för att hålla mig på avstånd.. Behöver ju det för att läka.


Men, är det att utnyttja situationen????
Faktum är att det är mitt hem fortfarande..... ett tag till i alla fall

1 kommentar:

  1. Wow vad fint det har blivit här! Me like! :)
    Smärtar att läsa att inte bofrågan är löst än...

    SvaraRadera