tisdag 17 november 2009

lägenhetsvisning


Det ringde precis en tjej angående en lägenhet... Jag får komma och kolla på den ikväll.
Egentligen är den för dyr.. 500:- över min absoluta övre gräns.. Men den ligger i min del av stan... Jag kan cykla/gå till jobbet. Då behöver jag ingen bil i alla fall.


Man stirrar sig blind på summan... Börjar man sen räkna på hur jag hade det innan jag träffade mannen, så hade jag en hyra som var 2000 under denna, men jag hade bil. Och alla vet vi väl att bilar kostar, även om den drar lite?


Tillgången är från 1/1 .. och med mina 3 helger på raken nu som jag fått vara på annat ställe... och december med några få vardagar som han ska vara här, så ser det ju helt ok ut.


Läget är perfekt, centralt i mitt område... Lättare att få tag i någon som kan promenera med min hund på dagen. För hon ska med mig så fort det bara går. Hon, mina saker, mina sårade känslor ska bort från Mannen, en gång för alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar