onsdag 18 november 2009

han var här

Mannen var nyss hit, för att hämta bilnyckeln. Jag är hemma idag igen, kände mig inte riktigt okey imorse så jag valde att stanna hemma igen.

Han ringde först, såg att bilen stod på parkeringen... Jag sa att det var okey om han hämtade den.. Han kom.. han var på bra humör.. skrattade och skojade... helt otroligt hur synkade vi kan bli när humöret är på rätt nivå.. Känner hur jag ändrar mitt inre.. från oron som jag kände innan till glädje när han skojade och hade sig. Men jag vet ju hur snabbt det kan ändras

Han "planerar" filmkvällar för oss... vilket passar bra.. mindre tid att snacka på.. allt för att behålla den positiva känslan.

Tanken är att jag ska pallra mig över dit vid 6-tiden för att dra ut på tiden så långt jag kunde.. Sitter och zappar... kollar på Oprah... springer runt med dammsugaren... diskar.. packar... tar det lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar