onsdag 18 november 2009

bävar lite...


Jag bävar lite... för helgen.. för långhelgen (eftersom den börjar idag) med Mannen... Kommer vi lyckas? ... Jag känner stor oro... Igår när jag var där för att hämta bilnycklarna så tog det 5 minuter innan det kom dumma frågor som jag reagerade på... han värjde sig direkt.. "jag vill inte bråka.." .. nej gud nej.. jag vill heller inte bråka.. men jag poängterade för honom att de sista 2 gångerna så var det han som började... inte jag.. jag bad då med tårarna rinnandes att han inte skulle bråka med mig.


Det är som att han känner när jag mår som sämst, då har han övertaget liksom.


Det är inte konstigt jag bävar...


Men min väninna sa igår när jag var förbi att jag var välkommen dit ett par nätter om det kör ihop sig... Så vi får väl se hur denna helg slutar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar