torsdag 12 november 2009

bara vinet som saknas nu...


Sitter på Spotify.... och fan va fast jag blir i värsta Nostalgitrippen... Börjar man nysta så trillar man på massa gamla låtar som man diggat arslet av sig... Jag är ju över 40 och hade min "bästa tid" under 80-talet...


Jag säger bara... 80-tals rock!!!!!


Richie Sambora (ni som inte har koll, gitarristen i Bon Jovi) släppte en soloskiva för massa år sen.. 90tal iofs... Vilka minnen jag har!!!


Sen fick jag se en länk... och faaaaan att jag inte kan länka den här... har försökt men har inte lyckats.... Jag säger bara... Det coolaste giftemålet jag sett!!!!!


Sök på "The Best Wedding Entrance Dance Ever " på Youtube, och LE MED HELA KROPPEN... eller fan.. ASGARVAR... det har jag gjort flera gånger... Känner bara total Lycka inombords.


Underbart!!!!

2 kommentarer:

  1. Har sett det klippet, grymt bra!! :o)

    Rock on!!

    SvaraRadera
  2. Helt jäkla SUVERÄNT... Så coolt av dem att göra något så ANNOLUNDA

    SvaraRadera