tisdag 24 november 2009

Vänder det nu??


Fick precis ett mail från den tjejen vars lägenhet som jag tittade på sist.... Den som inte var lika "den vill jag ha" som de andra som jag sett.... men den som ligger i närheten av 2 av mina vänner...


.... hon fastnade för mig som hyresgäst.


9 månader är garanterad i alla fall...... Med inflyttning till helgen.


Jag har snackat med en väninna.... och sonens styvmamma... och båda sa.. "ta lägenheten"


Så nu har jag tackat ja, och hoppas på att hennes Bostadsbolaget inte säger BOM stopp nej...

3 kommentarer:

  1. HOPPAS!!! *håller alla tummar*

    O du, eftersom du hyr i andrahand så är det fortfarande tjejen som är ansvarig för att hyran kommer in till bolaget så de borde inte ha ngt att säga om din bakgrund, eller hur?!

    SvaraRadera
  2. Hoppas hoppas! Förstår att det är svårt att gå vidare när man inte har nånstans att ta vägen.
    Men nu är det väl din tur, visst!?

    SvaraRadera
  3. Smurfan... precis min tanke.. =)
    Jaja.. vi får se.. Väntar fortfarande på svaret efter att hon pratat med ordföranden i föreningen.. =)

    antoinette... Mmmm... dagss för mig att få lite lugn och ro nu.... =)

    SvaraRadera