söndag 15 november 2009

kändes konstigt....

Mannen ringde för några timmar sen.. mobilen låg i jackan.. jag var hos en kompis och fikade.... Efter nån timme fick jag ett sms där han skrev att han behövde ha bilen imorgon att jag kunde ringa vid tillfälle... Sagt och gjort... Vi bestämde att han skulle komma förbi och hämta nycklarna.

Vad gör jag innan han kommer... jo, stängde ner denna sajt.. IFALL han skulle få för sig att kolla min dator.. (hur skadad är man säger jag bara!!) .. Han kommer.. vi pratar.. kallt.. han frågade vad jag hade gjort i helgen... hos mamma... aha.. han har kollat film.. den nya voddler.. Han såg lite konstig ut i ansiktet... som han hade en blåtira.. jag kollade väl lite konstigt.. han frågade vad jag tittade på.... jag svarade... han sa direkt.. "jag har inte druckit... "

Nu berättade min kompis (som bor granne) att hon hade mött på honom och en av sönerna i fredags... "spiknykter" var hennes ord.....

Han gick... kändes väldigt konstigt... vi är så kalla... men samtidigt så är det detta som måste till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar