måndag 23 november 2009

Drömläget


Alla har vi väl något "drömläge" där man skulle vilja bo??


Jag bodde för många år sen utanför Kungälv och älskade att gå i "gamla" delen av stan där, på kullerstenarna, kolla på alla fina annolunda hus.. Många gånger har min hjärna tänkt.. "DÄR skulle jag vilja bo.... "

När jag sen skilde mig år senare satte jag mig i Kungälvs bostadskö... För där kunde jag tänka mig att bo med barn... Men... andra saker gjorde att det aldrig blev av.

Såg idag en annons... om en lägenhet i det området.... Jag hade inte ens tänkt tanken att flytta dit nu... men jag bara måste söka den... måste.. Mina tankar om att bo nära jobbet är PUTS veck... haha*


3 kommentarer:

  1. Ja där är ju SÅ charmigt! Sök! Man kan alltid åka Express-bussen in till stan :o)

    SvaraRadera
  2. =) ... Det är det eller Haga.. och chansen att nångång få bo i Haga är ungefär samma chans som miljon på lotto... haha*

    SvaraRadera
  3. Kör på!! Kan ju alltid tacka nej sen om det skulle kännas helt omöjligt...

    KRAM

    SvaraRadera