lördag 14 november 2009

Vad e meningen... egentligen??

Vad e meningen med allt.. egentligen???

Jag var och kollade på lägenhete, jättefin... Även denna hade ett kök som man kunde dö för... Men hon var lite mer distanserad än den andra. Hon frågade om hunden, om hur hon var inomhus, om hon skällde, om hon repade golven.... osv

Jag svarade som det var... hon är jättelugn och väluppfostrad, ligger på sin plats inomhus... river inte på golven.. skäller inte.. (där ljög jag ju lite iofs då hon kan skälla när ngn ringer på dörren) Jag sa även att hon kommer vara hos mitt ex i veckorna när jag jobbar och hemma med mig på helgerna.. Nu vet jag ju iofs inte hur länge det funkar. =/

Hon sa även att hon hade en annan som var intresserad, som väntade på svar på jobb... Men sa i samma mening att detta (jag) kändes bra.

När vi gick därifrån sa sonen.. "den lägenheten får du inte... "

Jag tror han har rätt.

3 kommentarer:

  1. Usch, hoppas magkänslan var fel men oftast så känner man på sig om den andre tvekar.

    Håller tummarna ändå!

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna!!! HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!!

    SvaraRadera
  3. snurfan.. magkänslan har ju haft fel förr.. eller... hoppet lurade magkänslan kanske??

    falcisen.. tack snälla.. =)

    SvaraRadera