onsdag 25 november 2009

som ett åskmoln


Var iväg och hämtade flyttlådor... stannade till och handlade.. tog ut en hundring som Mannen ville låna... Åkte förbi för att lämpa av bilnycklarna... Märker direkt att Mannen är grinig... slutar med att jag slänger igen dörren så det dånade i trapphuset.

Han hade försökt nå mig på mobilen 30 minuter innan jag kom dit... Jag svarade inte... förklarade att jag ju satt i bilen och poppade högt på stereon.. "vaddå, satt du i bilen då, det är ju en halvtimme sen????" .... kände att irritationen stiga inom mig... "Jaaaaa... jag stannade ju till för att handla och ta ut hundringen... "

Varför bryr jag mig ens att förklara??????
Jag skiter väl om HAN tycker det är konstigt att jag inte är tillgänglig på mobilen 24 timmar per dygn?? Detta har jag förklarat miljoner gånger.. Lämna ett meddelande för helvete så löser det ig... ".....du har ju ingen svarare på mobilen"
Konstigt... eftersom andra kan lämna meddelande???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar