måndag 9 november 2009

ska bli negativ istället..

Jag har en barndomsvän som alltid haft en negativ syn på livet.. med en son som föddes hjärtfel så sa hon att hon ser allt i svart, så kan allt bara bli bättre. Om man däremot är positiv och det går åt helsike så blir allt så mycket värre.

Nu gick allt bra i alla fall... men tror inte sorgen över ett sjukt barn blir mindre eller mer pga sin sinnesstämning.

Jag är en positiv människa, numera lite stukad men har ändå en ljus syn på livet och framtiden... MEEEEN...

Det gick tyvärr åt h-e med lägenheten som jag var och kollade på förra veckan.. vad det berodde på vet jag inte.. men kan ju gissa.

FAN va ledsen jag blev... Ville så gärna ha den!!
Jag vill ha vilken lägenhet som helst känns det nu... Bara jag får tillgång till den 7 dagar i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar