tisdag 17 november 2009

det vill bara inte gå min väg...

Det är helt klart att det är meningen att jag ska utsättas för en massa innan det ska bli bättre tider.. =(

Jag var och kollade på lägenheten.. Jättefin.. verkligen.. Inte sådär "kärlek vid första ögonskastet" som de andra 2 som jag kollat på innan.. men nästan.

Hon var med barn, skulle flytta utomlands med sin kille i 2 år... och ville hyra ut den under den tiden.. ville ha någon som kunde hyra under den tiden.. Passar mig ypperligt ju.

Men sen kom det.... Hon vill ha en extra hyra... Hallå eller... Just nu har jag 40 spänn på kontot.. Vart ska jag få tag i de pengarna?!?!

Okey.. antingen kan man gräva ner sig... tycka ÄNNU mer synd om sig... eller.. så ser man framåt... det var inte "Min" lägenhet helt enkelt....

Denna var ju egenligen 500-1000:- för dyr..

Nu ska jag bara klara av den kommande helgen... sen har jag lite tid för mig själv, och med sonen.. quality-time.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar