onsdag 2 december 2009

internetlös....


Inne i den nya lägenheten... sakerna börjar komma på sin plats.. sakta men säkert. Mannen var hos mig igår och hjälpte till.. skruvade upp lite saker.. Han är på rätt nivå.. lugn... positiv.

Jag har även sonen hos mig, hela veckan.... hans pappa ringde söndag kväll och föreslog att han skulle vara kvar under veckan.. jag frågade sonen och han sa bara... Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Det värmde en mammas hjärta... att han vill vara hos mig.. trots att jag är internetlös.

Kommer dröja till nästa lön innan jag är uppkopplad igen... med betalningsanmärkningar så är det svårare att få internet med... *suck*.... alltid är det nåt?!?!

Men... nu har man ju även börjat med kontantkort på internet... Bokade upp mig på en sån.. då hamnar det på 289:- per månad.. Känns helt okey. Men "mojjängen" ska ju betalas ju... och det finns det inga marginaler för... icke.
Men... jag överlever... =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar