fredag 6 november 2009

det går bra...

Det går bra att vara hos Mannen dessa dagar.. Vi pratar mycket... Vi har myst... (han ÄR ju kärleken i mitt liv och när han mår bra så känns allt bra ju) ... Vi pratar om framtiden.. Jag har varit ärlig.. Jag kommer inte komma hem igen... Jag stänger inga dörrar men det krävs att han tar tag i sitt liv för att jag ens ska tänka tanken.. Och när han väl gör det, så vet vi ju ändå inte vart vi står.

Så nu har det gått 3 kvällar.. går skitsmidigt, lugnt och skönt. Vi skrattar mycket.

Nästa roliga grej.. är att jag var och kollade på en lägenhet i onsdags.. och blev KÄR.. vill bo där. Jag får lämna mitt område och flytta till andra sidan stan.. Men så pass centralt.. 3-4 minuter för att komma till centrala stan. Tjejen ska hyra ut den 1 år eftersom hon ska flytta till annan ort.

Nu har jag ju mina prickar.. men läste info om 2a hand och hyresvärden kan inte använda det som anledning till ett nej. Så NU hoppas jag verkligen!!!

Köket.. GUD vilket fint kök. Jag är ingen matmor, men kan tänka mig stå där och fixa mat.

Hon skulle ringa värden igår och sen återkomma till mig.. på kvällen sms:ade jag.. hon hade ringt sa hon, (jag hade ett missat samtal, dolt nummer och trodde inte det var hon) .. hon skulle ringa mig idag.

Håll tummarna för mig nu för fasiken!!!

2 kommentarer:

  1. Ja! Hejja hejja! Håller alla tummar. Var är det ngnstans?

    SvaraRadera
  2. Om det går min väg.. så blir det vid BackaPlan. Nära och Bra.. =)

    SvaraRadera