tisdag 3 november 2009

Jag bad om ursäkt..

Jag ringde honom på förmiddagen och bad om ursäkt.. Han sa att han hade blivit väldigt sårad.. Men glad och tacksam att jag ringde.

Nyss skickade jag ett sms och frågade om det gick att jag sov där borta resten av veckan, då killen jag hyr lägenheten av ska ha den från imorgon... och jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Jag kan åka till mamma.. men jag vet att hon helst inte vill det... Så jag skickade ett sms till honom... Fick till svar "jag vet inte om jag förstår mig på dig"

Nej visst, jag förstår att han inte hänger med i svängarna... Men han är anledningen till varför jag sitter med ett boende som jag inte har tillgång till under vissa helger.. Tack vare att HAN tyckte det var så jobbigt fick jag kasta mig iväg och fixa nåt ställe att bo.

Jag skickade ett sms att jag trodde han var en vän, och att jag behöver sängplats... Han svarade efter en stund.. "men det är okey, kom du imorgon"

Gud va jag måste ha tag i en annan lägenhet så jag slipper sitta och vara så beroende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar