tisdag 3 november 2009

det var nära...

Igår kväll hade vi sms-kontakt, varvat med samtal, varvat med att vi slängde luren i örat på varandra. Det var en jobbig kväll.

Vid 1-tiden går jag upp... kan inte sova.. längtar efter en kram.. sätter på mig en t-shirt... lägger mig igen.. går upp.. sätter på mig "pyjamasbyxor".. på väg att gå "hem" för att krypa ner i sängen hos honom.

Jag tar mitt förnuft till fånga.. Jag vet att det kan explodera i min famn. Jag ville till den mannen som såg på mig med sina ledsna ögon när han lämnade glassen .. Jag ville till den mannen som frågade om jag skulle stanna lite när jag var där och skulle hämta nycklarna i söndags kväll... Dessvärre så var nog inte "den" mannen hemma igår kväll...

Jag somnade om... Vaknar och hoppas på en bättre dag.

1 kommentar:

  1. Hoppas verkligen du får den fantastiska dag du förtjänar! =)

    KRAM KRAM

    SvaraRadera