fredag 13 november 2009

jag har förgyllt morgonen

Jag har förgyllt morgonen för minst 3 av mina kollegor, gått runt på alla KVINNORS (undra varför just kvinnor gillar temat bröllop??) datorer och bett dem gå in på länken..

- Tack för en BRA start på dagen

Så nu har jag sett den 3-4 ggr till... och blir lika varm inombords som igår.

btw.... Mannen skickade ett sms igår
"du får ha en bra helg. Är det så att du kommer på andra planer är du så välkommen hit"

Hur fungerar män egentligen???Jag menar... i lördags, ett frispel så jag kände mig tvungen att lämna "hemmet"???

2 kommentarer:

  1. Nu har jag kommit på vem du är *ler*

    Hur som helst, det stannar hos mig.

    Jag har följt din blogg fram och tillbaka, både här och där ;o)

    Det som dock förvånar mig är, missförstå mig rätt nu, varför håller Du dig kvar i hans grepp? Släpp taget, ta distans, ta tag i Ditt liv. OM jag har förstått det hela, utifrån det jag läser här så kommer troligtvis ingen? förbättring ske från hans sida?

    Om jag har missat nåt eller feltolkat något, får du väldigt gärna skälla på mig ;o)

    KRAM och den menar jag från hjärtat!

    SvaraRadera
  2. haha... jag skäller på dig då... ;-)

    Jag lovar.. jag KOMMER lämna allting, bara jag får tag i en lägenhet och får ut mina saker från vårt gemensamma hem.

    SvaraRadera