fredag 27 november 2009

hur korkad får man vara?

Jag mailade killen med soffan igår, för att se om han kommer förbi med den som han erbjöd sig... Får då svaret:

"Jag chansade på att du bodde i en annan del av staden. Så det blir lite omväg tyvärr. Jag ska lämna släpet i angered och själv bor jag på Guldheden. Så jag tror faktiskt att jag dumpar soffan på tippen på väg till angered på lördag."

Hur korkad får man vara???
Jag har ju sagt att jag köper den, men hämtar den på söndag då jag har släpkärra då.

6 kommentarer:

  1. Men vilken IDIOT!?!?!? Då kan du ju FÅ den...!!!

    SvaraRadera
  2. Haha... man upphör inte att förvånas ju!!!!

    SvaraRadera
  3. Om man sätter in en annons på Blocket, VILL man då inte ha den såld????

    SvaraRadera
  4. PUCKO! Du ska se att du hittar en iaf... Billigare dessutom ;)

    SvaraRadera
  5. Samma sak hände mig i veckan... jag skulle köpa en sekretär, på samma ort där jag bor. Två ggr lämnade de själva återbud då vi skulle träffas och sen sa de att jag kunde komma på onsdag och hämta den. Eftersom jag jobbade så kunde jag inte det, jag sa till dem att jag och sonen kunde komma på lördag, som idag och hämta den. Det var ok sa de då! I går tittade jag i min mail och fick se ett mail ifrån dem. De hade kört den till välgörenhet eftersom de inte skulle vara kvar i sitt hus till helgen... kunde de inte ha kört den till mig då när det ändå visste att det var just transporten jag hade svårt att få till.

    Knepiga människor! Och bra betalt skulle de ha för den också... för att sen skänka den till välgörenhet!

    Vad glad jag blir för din skull att det äntligen börjar gå åt rätt håll!

    SvaraRadera