måndag 2 november 2009

förvirrad

Jag har ju skrivit på det andra stället några dagar nu. Mannen har läst och har inte gått i taket.. förräns nu.. eller gå i taket är att ta i kanske.. Han ringde och var gråtfärdig. Han tycker det är jättejobbigt att känna som jag "hänger ut" honom... och jag kommer ihåg våra bråk.. När jag hade en blogg och skrev om hur jag upplevde vårt liv ihop. Till slut lade jag ner den och öppnade upp denna istället.. Det känns som deja vú nu..

.. så jag ska sluta skriva om honom/oss på den andra sajten och hålla allt sånt här.

Jag skickade ett sms och sa att jag skulle sluta skriva om honom, att jag ska trycka bort mina tankar och känslor inom mig själv, igen.... och att allt handlar om honom.. igen.

Jag erkänner.. visst var det för att få ta på sig offerkoftan... jag vet.

Han kontrar med att han i så fall vill att jag skriver ut allt, om hans problem men också hur hårt han jobbar för att komma iorning med sitt liv.

.. jag svarade att jag inte vill det.

Sista ordet han sa var... "nej det är klart... jag ska inte tala om för dig vad du ska göra, jag ska inte diktera villkoren... "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar