tisdag 3 november 2009

ja jag föll tillbaka....

... jag är inte mer än människa.

Men jag har inte fallit tillbaka så mycket att det handlar om att bli en "Par" igen.... Men fick känna lite på honom,.... Kände att han hade saknat mig med. Gick över på en fika, åkte förbi och handlade pizza först, för jag hade inte ätit något.

Sen kollade vi på tv tillsammans.. Kramades och pussades, Pratade lite.. Jag sa som det var, att det inte handlar om att vi ska bli ihop igen utan att OM det skulle ske, så är det när han visat att han vill bli den där goa människan hela tiden. Och det kommer ju ta tid.

Så, jag är ju inte mer än människa.... Och sen ska jag ju vara där hos honom tills på söndag så det är ju bra om vi är sams.

btw... Jag har skickat iväg massa intresseanmälningar på lägenheter de sista dagarna när jag kom fram till att detta inte funkar.... Hade fått ett samtal från en fjej som skulle hyra ut sin 3a i samma stadsdel som jag bor idag.. och på absolut BÄSTA stället. Precis vid vattnet.. Kan sitta på balkongen och kolla på vattnet!!! VILL VILL bo där.. Jag och Mannen har gått förbi där och kollat, längtat att få bo just DÄR.

Enda kruxet är att det inte står vad den kostar.. =(
Troligen för mycket för mig... Men va fan... Så jag ska ringa henne imorgon.
Håll tummarna för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar