måndag 16 november 2009

detta känns jobbigare än innan.

Fy fan vad jobbigt detta är... Det är nästan så jag tycker det är lättare att dras med Mannen.. Igår var det så skönt att komma tillbaka till lägenheten.... När jag gick och lade mig sen kom stressen... Lägenhetsinnehavaren kommer ju på onsdag igen.

Inte konstigt att jag är så trött och sliten.. Stressen tar ju fan aldrig slut!!!!

Fick det bekräftat... Han kommer på onsdag igen och stannar till söndag.

Fan vad deppig jag känner mig... Jag orkar inte mer..

2 kommentarer:

  1. Förlåt en dum fråga; får man inte stå som 1-handskontraktsinnehavare om man har en betalningsanmärkning?

    SvaraRadera
  2. jodå.. det får man, om man hittar en fastighetsägare som vill ge den personen en lgenhet. Men eftersom det är bostadsbrist så väljer de ju en som inte har det.

    SvaraRadera