onsdag 25 november 2009

projekt insamling påbörjad....

Nu när jag äntligen ska få flytta till eget så kommer nästa "problem" ... Jag slängde MASSOR när jag flyttade till Mannen... Så det blir tomt.

Soffa.... har en på g på blocket
Soffbord... får ta en flyttkartong så länge...
Dammsugare... får låna en av en kollega
Micro.. Man har klart sig med UGN förut???
Brödrost.... Man kan äta kalla mackor??
Kaffebryggare.... Jag får väl stå ut med det ÄCKLIGA kaffet som "netto-bryggaren" presterar så länge...
Taklampor..... Värmeljus och stearinljus är mysigt...

... men jag får äntligen min säng igen. =)

5 kommentarer:

  1. Vill du fortfarande ha ett skoskåp i ljus björk från IKEA så är det ditt!Ena benet är lite snett men det syns inte när det står på plats.

    Gratis såklart.

    SvaraRadera
  2. Jaaa.... GÄRNA... Jag tänkte faktiskt på dig och den häromdagen... =)

    SvaraRadera
  3. Bara att komma o hämta, hör av dig när det närmar sig o du har möjlighet. Man behöver ju en bil.

    Har du TV? Annars har jag en liten 21 tums "tjock-tv" som du kan få, köpte den 2002 så det är ingen gammal ful sak.

    SvaraRadera
  4. Låter alldeles ypperligt.. =)
    Tv har jag... men tack ändå för tanken.. =)

    SvaraRadera
  5. Ett tips - gå på second hand. Där får du mkt fina saker till nästtan gratis :)

    SvaraRadera