måndag 9 november 2009

Jag ska hålla mig här...

Jag har kommit fram till att jag ska hålla mig här när det gäller ALLT om mannen.. På den andra sajten får det bli mer vardagsskrivade, om vad jag ätit och vilket väder det är.. Jag har fram till nu skrivit lite om Mannen, om vårt uppbrott men inga anledningar. Han har fram till nu sagt (han säger ju så mycket) att det är okey...

.. ja det vill säga tills han blir irriterad på något... då minsann kommer det fram.

Jag bodde hos Mannen ons-söndag.. eller.. jag SKULLE bo där under den tiden.. Allt var frid och fröjd tills lördag kväll när han fick sig ett frispel.. anledningen var helt okey.. han hade en poäng.. men att bli SÅ jävla arg för något som jag tog på mig, det var ett missförstånd.. Det gjorde att jag ringde min väninna som bor i samma område som mig.. frågade om jag fick sova på hennes soffa.. Och så blev det...

Igår gick jag "hem" en vända... han hade druckit några öl på lördagskvällen.. han var fortfarande grinig... Jag tog mitt pick och pack och begav mig sen till Sonen för att hämta upp honom.. sen åkte vi till den "nya" lägenheten och hade en filmkväll.. Mysigt.

Fick ett sms från Mannen på kvällen... "förlåt att jag blev så arg.... "

Jag har inte ens svarat

2 kommentarer:

  1. Oj oj oj......
    Hur går det med lägenhet föresten, hittar ni något mer stabilt och permament?
    Önskar dig en underbard ag *kram*

    SvaraRadera
  2. Det går åt helsike med lägenheten.. *suck*

    SvaraRadera