torsdag 12 november 2009

..... försöker hålla mig cool

Efter dippen efter lägenheten så har jag hållt mig lite flytande... Hållit mig lagom låg.

Min annons i tidningen igår genererade i... håll i er... 0 svar!!!!

Fick idag dock ett mail från en tjej, som vill hyra ut sin lägenhet från februari nästa år och det var i "örgryteområde" Känns rätt okey faktiskt.. bara väntetiden som är för tråkig.. =( Ska nog åka dit i helgen och kolla på den.

Men jag ringde mitt bostadsbolag igen... tänkte att jag skulle TJATA ut dem.. till slut kanske de slänger iväg en lägenhet på mig, bara för att få mig tyst?!?!

Hon kände igen mig.. och hon sa nu att hon skulle ta detta med ägarna så de får ta ställning.. och skulle ta med alla argument som jag gett...

Känns hoppfullt.... men försöker hålla mig Cool!!!!
En egen lägenhet... ÄNNU bättre förstås!!!

3 kommentarer:

  1. Håller alla tummar i världen och några till =)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag med. Tjöta hål i huvvet på bostadsbolaget, hon kan gott lägga manken till den där människan. De sliter inte ut sig på sina jobb direkt.

    Surt med annonsen men man vet aldrig förrän man testat.

    SvaraRadera
  3. falcisen.. tack söta du.. =)

    smurfan... det är tydligen det enda som funkar.. =/ .. hur sjukt är inte det egentligen???

    SvaraRadera