måndag 16 november 2009

jag berättade en hemlis...


Jag har en mycket bra relation med min chef/kollega... vi har kommit varandra nära de sista åren.. Jag gjorde ju en abort för snart 2 år sen.. (vart har tiden tagit vägen??) ... efter den vändan så har hon fått veta hur jag har strulat till det för mig.

Idag drog hon med mig ut en vända... frågade hur jag mådde.. sa att jag var så sjukt trött... jag berättade om lägenheten jag kollade på i lördags.. om stressen jag känner för det snart är onsdag igen och killen kanske ska ha lägenheten igen.. Hon sa att hon förstår mig då hon själv bodde hos sin svärmor i 4 månader innan de fick flytta till sitt nya boende. Hon frågade då om hon skulle kolla upp ett bostadsbolag som hon kände igen...

Jag tänkte då... hmmm.... mina betalningsanmärkningar.. *suck*... så jag berättade för henne.. hur det ligger till..

Visst fan känns det dumt att berätta... men va fan.. hon vet ju allt annat?!?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar