lördag 28 november 2009

flytthelg

Då var den här.. flytthelgen.. ska möta upp henne för att skriva på kontraktet, sen är det bara att sätta igång. Imorgon kl 11-14 har jag bokat släpkärra.. Men eftersom vi har kombi så blir det nog rätt många vändor idag för att slänga in kartonger, för att fylla på dem igen.. osv

Var förbi Mannen igår efter jobbet, för att packa.. vi åkte ihop som vanligt... för att bli sams igen.. Känns SÅ jävla jobbigt detta.. samtidigt som det känns bra.

Så jävla jobbigt och ledsamt eftersom jag fortfarande älskar honom (och det kommer nog dröja innan det försvinner) och han älskar mig..... Jag tassade faktiskt dit i förrgår natt.. kl 1... (efter att jag kom hem från Takida)... kunde inte sova... gick över.. tänkte att det var sista gången som man gör nåt så spontant.. han blev förvånad förstås, men glad.. vi somnade i varandras armar.

Han berättade att han blev så JÄVLA glad när han vaknade till och såg att det inte var en dröm.... detta berättade han efter vår batalj igår... jag berättade att jag tycker detta är jättejobbigt.. för det är nåt jag är tvingad att göra... För hade han varit "Normal" så hade vi haft ett perfekt förhållande.. Nja... nästan i alla fall.

Det blir mer verkligt ju närmre man kommer helt enkelt.

Jag är faktiskt på väg att lämna honom, Men mitt hjärta kommer jag dessvärre lämna hos honom... Länge

1 kommentar:

  1. När du landat i tillvaron kommer du nog tillbaka för att hämta ditt hjärta oxå, kanske lite tilltryckt o buckligt men fortfarande helt :o)

    Kram!

    SvaraRadera