fredag 29 maj 2009

fredag igen...

fredag igen... och en del känner ÄNTLIGEN.. den andra delen funderar... hur ska denna helg bli??

Vi är barnlediga.. somnade sams efter en bra kväll (efter en stunds diskuterande) .. en kväll som vi hade närhet innan och efter vi hade lagt oss för kvällen.

Men.... mitt i sexandet så plingar min mobil.. sms sent på kvällen... *suck*.... men.. vi fortsatte.. trodde inte han skulle göra det... jag vet ju vad han tänkte... När vi var klara så skojade vi och mös... sen kollade jag min mobil... det var ett oskyldigt sms.. såklart.. han blev lugn... vi somnade.... och nån timme efter plingar min mobil igen... nytt sms... från ett nummer som jag inte känner igen... en rolig historia... säger till mannen att jag inte vet vem det är.... att jag kollar det imorgon... somnar om.. vaknar på morgonkvisten att mannen är vaken.. som vanligt.... han sträcker sig över mig för att kolla min mobil... jag får ont i magen... kan inte somna om... men visar inte att jag är vaken. Hör han rota fram något att skriva på... så han kan kolla numret han med

Min klocka ringer på morgonen.... han ligger bredvid mig och löser korsord.. smeker mig i nacken.. "är du vaken".... Mmmmmm blir mitt svar.... Jag ligger kvar en stund innan jag går upp... han är glad.. eller.. nja.. han är inte arg, inte irriterad.... lugn bara. Vi pussas hejdå...
Kommer till jobbet.... kollar vem det är.... ett ex som jag dejtade för flera år sen.. en som jag dejtade en kort tid.. men vi blev mycket bra vänner istället... Jag har inte hört av honom på ett par år.. han brukar höra av sig med några års mellanrum.. för att snacka lite skit... och väljer han DENNA period... *suck*.. När mannen håller på att förgås av svartsjuka... vilken jävla tajming?!?!?!

Jag vet ju att han har kollat detta... och därför är det väl kanske bättre att jag tar tag i detta på en gång när jag kommer hem.. och hoppas att han är såpass lugn,

Han har vid ett tillfälle sagt att jag faktiskt inte kan belastas för att nån kontaktar mig... frågan är hur han ställer sig till det denna gång???


Det känns dock skönt att sonen inte är hemma nu.... Jag slipper tänka på att han inte ska få vara mitt i smeten.

1 kommentar:

  1. Så typsikt att någon hör av sig just nu!

    Hoppas att helgen blir bra...

    Vet inte om det skulle vara så gott med sprit i... du kan ju prova!

    SvaraRadera