fredag 15 maj 2009

jag var nära att berätta....

Mannen har vid fler tillfällen sagt att jag måste "lida" av att jag inte kan skriva så öppet i min "vanliga" blogg längre.... att jag inte kan skriva om mansideal.. om snygga brandmän, ambulansmän, om män som man ser på tv och liknande..... Jag har hela tiden sagt att jag saknar inte den delen.. däremot saknar jag sättet att kunna skriva om det som är jobbigt... om OSS... eftersom jag har lovat honom att inte tvätta vår byk på min blogg... Gissa om han har tagit till sig det??? Att jag tycker detta är jobbigt??

Vid ett tillfälle fixade jag ju en annan blogg, på samma portal som den gamla.. men den hittade han ju rätt snabbt...

Denna är han dock helt ovetande om..

I tisdags kväll var jag nära att berätta om den, så han får läsa hur jag mår, att mina talade ord inte är skitsnack.. utan att jag menar varje ord. Jag vill att han ska förstå allvaret i detta.. Att det KOMMER gå åt pipan om han inte FATTAR att det är fel väg att gå.
Jag hann stoppa mig själv dock, för jag känner att jag inte vill starta om någon annanstans... IGEN

3 kommentarer:

  1. Berätta inte. Jag tror du behöver den här ventilen. Kram

    SvaraRadera
  2. Hallå där... vart har du tagit vägen! Jag har koll på dig...

    Kram

    SvaraRadera
  3. Berätta inte om det inte känns rätt att göra det, ibland kan det vara bra att ha just denna ventil ;-)
    Kram

    SvaraRadera