onsdag 6 maj 2009

Ikväll ska jag ha kul...

Ikväll ska jag ha kul.. en f.d kollega ska förbi mitt jobb och hämta upp mig... sen hem till mig, så hon får se vart jag numera bor... (mannen sa igår att han skulle "hålla sig undan"... vilket jag iofs tycker är löjligt, men jag brydde mig inte att säga nåt)..... sen ska vi till ytteligare en annan f.d kollega som bor huset ovanför mig.. dit och fika och skvallra.... och jag har hört att hon igår bakade en "chokladkaka" för det fina besöket.

Ikväll ska jag ha kul...

7 kommentarer:

  1. Efter att ha läst lite av din blogg tycker jag verkligen att du ska ha kul!

    Tycker det är fruktansvärt ledsamt att läsa att erat förhållande verkar vara så dåligt. Även om ni har bra dagar. Jag tror, precis som du skrev, att man måste komma till den där gränsen då det är nog. För nog måste alltid vara nog.

    Även om tyvärr kärleken är lite för blind ibland.

    SvaraRadera
  2. Tycker jag abslout att du ska ha!

    Ha en underbar kväll!

    SvaraRadera
  3. Becka, det känns fruktansvärt ledsamt och TRAGISKT att vi har det på detta sätt, för när vi är sams så är det helt galet bra. Hur kan vi göra varandra så ILLA????

    Smilla... tack, det var jättetrevligt faktiskt.

    SvaraRadera
  4. Som du skrev i inlägget under: "din stolthet och min svaghet går inte ihop... "

    Så är det antagligen det ni måste jobba med. Och som du skrev här ovanför: Ibland måste man släppa saker.

    Det är precis det. Två tjurskallar blir sällan en glad skalle. Förhållanden ska tydligen inte vara lätta och vill man vara tillsammans krävs det nog hårt arbete och kompromissning, eller vad man säger.

    Fast vad vet jag, jag är inte direkt expert när det kommer till förhållanden :)

    SvaraRadera
  5. "Två tjurskallar blir sällan en glad skalle"

    DEN var bra... Verkligen!!!

    Expert.. blir man någonsin fullärd tro??

    SvaraRadera
  6. Nej, man blir nog aldrig det. Men det kanske är lika bra. När man tänker efter. :)

    SvaraRadera
  7. heller en som siktar efter mer kunskap.. än en person som tror sig veta allt.. =)

    SvaraRadera