fredag 22 maj 2009

han ringde...

Han ringde nyss....

Meddelade mig att sonen kommer förbi mitt jobb, så jag kan köra honom till sin pappa på min lunch... (jag sa till honom det innan jag gick till jobbet, om det blir för jobbigt att gå hemma och ha ansvaret för honom)

Det bara värker i mitt hjärta... Han bryts ner... jag vill bara hem och krama honom.. säga att allt blir okey.. att han ska kämpa..

Varför kämpar han inte??

Varför kämpar han inte.. för oss?

Jag har inte haft stora krav på honom.... men de som finns MÅSTE jag ha... och vill och kan han inte ge mig det.. är det då mitt problem???

1 kommentar:

  1. Jag tycker verkligen att han borde kämpa. Vill man inte kämpa för den man älskar?

    Man ska ju samarbeta, en kan ju inte göra ett tvåmansjobb. Särskilt inte när det handlar om kärlek.

    KRAM på dig!

    SvaraRadera