torsdag 28 maj 2009

jag har inte ett hjärta av sten...

Jag har inte ett hjärta av sten.. långt därifrån faktiskt... Jag är påverkbar när mannen vill påverka.. både positivt och negativt... Och precis så har helgen varit.. Vi har vårdat vår relation.. efter att det sjönk in hos honom att jag faktiskt menade allvar... men...

.. jag vill inte vara "pojken som ropade VARG"

Jag vill stå för de orden jag säger... och säger jag att det får räcka så vill jag att det ska framgå... men samtidigt så ÄLSKAR jag denna man utöver något annat... jag sitter i en rävsax.

Vi tog oss tillbaka... var försiktiga med varandra... kände när vi skulle backa... och när vi skulle ge varandra närhet och ömhet när det behövdes... Vi klarade av det galant under helgen.. en RIKTIGT bra helg med andra ord.

Jag hade sen planerat en tjänsteresa tis-ons och vi bävade lite för den båda två.. Jag frågade hur han ville ha det.. HUR kan jag göra för att underlätta för honom.. håll kontakten var det som vi kom fram till...

Det blev en bra resa... Jag längtade efter honom så det gjorde ont... Sov dåligt för det var ensamt.. Skickade massa sms, ringde flera gånger... Och det kändes lugnt... Känslan höll i sig till ett par timmar innan jag skulle hem..

Han ringde... jag var trött.. svarade trött... han la på.. för att sen ringa upp angående "hur jag svarade i telefon" ... och jag blev grinig... vi hade några sms där vi bedyrade att vi inte ville bråka

Han hämtade mig på station.. gav mig en kram .. halvdan.. såg inte alls glad ut.. inte vad jag hade tänkt mig.. jag hade ju längtat massa... var glad att se honom.. var glad att få krama om honom. Pussar honom och känner öldoft.... Jag tar bilnycklarna..

Sen är det igång igen... han var VANSINNIGT arg.... för att jag inte trodde honom.. att han BARA drack en öl som han hade hittat i badrummet... gapade och skrek i bilen.. jag svarade lugnt till en början.. sen släppte det.. jag skrek lika mycket.

Jag trodde honom.... men hans sätt att bli så arg gjorde att jag kände olust.. kände oro för att han ville dölja något.

När han sen, efter många timmar... lugnade ner sig.. var jag i upplösningstillståndet.. arg.. vansinnig... ville vrida nacken på honom... då helt plötsligt ville han att jag skulle lugna ner mig.. för att sen lägga sig och "gosa"

Är män inte riktigt kloka?????

Sex är det MINSTA jag tänker på när jag är arg....

Vi somnade till slut... jag gick upp imorse.. gick ut med hunden.. körde sonen till skolan... snart ska jag bege mig hemåt igen.. frågan är hur denna kväll blir??

Som "tur" är... så åker sonen till sin pappa i helgen... vi är själva... antingen kommer vi spendera helgen med att bråka.... eller älska... Frågan är VAD?!?!

1 kommentar:

  1. Mår nästan illa av att läsa vad du skriver... men det är bara för att det skulle kunna ha varit jag själv som skrivit det!

    Oj,oj,oj,oj... skakar på huvudet!

    SvaraRadera