torsdag 7 maj 2009

upp och ner

det är konstigt hur lätt man svajjar i sina känslorJag har känt ett lugn i magen som jag iofs känner som väldigt vacklande.. men den har dock funnits där.Får sen ett sms från mannen.. "jag har försökt ringa dig, ring mig när du får möjlighet"

Jag ringer upp.. han börjar med..

- Hur ligger vi till med pengar?

Det vet du... det sa jag igår.. (några få 100-lappar) .. känner hur min goa känsla försvinner på studs

- Kan jag köpa snus?

Jag suckar.. vad ska man svara?? Jag har hela tiden sagt att jag inga problem har med att han snusar... men nu är jag så lesspå hans "slarveri" med pengar, dvs att han har tagit mina pengar för öl och sånt.... så jag vill inte ens svara...

- Jag fixar mer pengar nästa vecka..

Jag svarar... Jo, men jag vill inte tala om detta NU, är det sån panik??? Jag kanske har andra utgifter som måste betalas??

Jag känner mig elak... men samtidigt så har jag fått "gömma" pengar för att jag ska få behålla dem själv.. för att kunnaköpa mjölk och annat.

Fan... Jag blir GALEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar