fredag 8 maj 2009

jag har egentligen ingen aning....

Jag har egentligen ingen aning om HUR många som följer min väg genom livet. På den gamle bloggen hade man ju en räknare som man kunde följa.. Man kunde lätt se vad det var som "drog" folk att läsa... Sex, visst.... men det inlägget som drog mest under den tiden var när jag träffade en man som blåste mig TOTALT.. Jag var helt knäckt ett tag.... Kan inte ta upp den här då jag är livrädd att "nån" ska hitta mig. Detta ÄR min ventil, min anonyma ventil... (ja förutom en då som faktiskt prickade rätt när h*n gissade att ía var X på den andre bloggen)

Eftersom mitt kärleksbekymmer DÅ drog till sig så mycket besökare så kan man ju inte annat än att fundera, på hur många som följer min ibland patetiska väg?!?

8 kommentarer:

  1. Tror att du kan lägga in en statistiksmätare på sidobaren om du vill ha koll på besökare!

    Tack för titten! Vad glad jag blev!

    SvaraRadera
  2. Jag har själv undrat samma sak - ännu en grej som är sämre med denna jämfört med gamla bloggstället.

    Jag tyckte det var mer inspirerande där när man såg vad andra bloggar om, tycker o tänker, här känns det mer statiskt på nåt sätt.

    Jag följer dig i alla fall, och hoppas du tar dig ur din situation på bästa sätt, önskar att du fick lugn o ro och positiv energi!

    kram!

    SvaraRadera
  3. Undra vart man kan hitta en sån då??

    Kommer hålla koll på dig.. ;-)

    SvaraRadera
  4. smurfan... hålla koll på varndra kan man ju göra även här även om det är fler "knapptryckningar" för att hitta översikten.

    men besöksstatistiken.. skulle jag vilja ha.

    lugn och ro... och positiv energi.. Jadu, det önskar jag med.

    Kram på dig*

    SvaraRadera
  5. Jag följer din blogg :-)
    Jag skulle veta vem som läser ens blogg...inte bara hur många som besöker den.

    Kram
    Carina

    SvaraRadera
  6. carina.. det hade också varit kul.. Några har man ju koll på, beroende på att de trots allt skriver någon kommentar. =)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Du kan fixa på statcounter. Där kan du också se vart ifrån dina besökare kommer. (men den är inte till hundra procent pålitlig.)

    SvaraRadera
  8. tack becka.. Vart hittar man en sån då??

    SvaraRadera