tisdag 5 maj 2009

jag har sagt så mycket elakt

Den senaste tiden så tycker jag att det bara öst ur mig massa.. jag kan inte stoppa mig.. Mannen sa häromdagen att det bara lyser hat i mina ögon... visst sjutton blir man rädd då... några månader tillbaka i tiden så fanns det inte på världskartan att jag skulle KUNNA känna så... men.. så är det... Ibland HATAR jag honom verkligen!!

Igår sa jag till honom... "du är fan missbrukare..... "
Snus.. som jag aldrig sagt något om... Alkohol... små mängder men ändå i fel syfte.... Insomningstabletter... vilket jag i början sa att det är väl självklart eftersom han inte kan sova... Sex... för att slappna av

Inget av dessa är väl egentligen konstigt.... många snusar.... många dricker... några måste ta till hjälp för att kunna sova... sex gillar vi väl många??

Men... det blir när det används i fel syfte som det blir så fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar