onsdag 13 maj 2009

ia´s lista

Stänger du av mobilen när du sover? Absolut inte, den är även min väckarklocka
Vem såg dig senast naken? Mannen såklart
Hur såg du ut på högstadiet? Lång, kurvig, långt lockigt hår.. med "skinn på näsan"
Hur kommer du se ut om tjugo år? Hoppas jag åldras med behag, är inte åldersnojjig.
Hur var du på dagis? Jag var snäll som attan när jag var yngre, tog igen det massvis i tonåren sen dock
Hur är du att ha som arbetskamrat? Hjälpsam och en flitmyra!!!!
Har du celluliter? Ja tyvärr
Biter du på naglarna? Nja, när jag har korta naglar så gör jag det, låter dem växa så slutar jag.
Har du något handikapp? taskig syn.... räknas det??
Är du rädd för att få hängbröst? Är inte mycket för plastikkirurgi men skulle lägga pengar på att "hänga upp dem" igen
Tror du gud är en man eller kvinna? Gud är ingen "person"
Svär du? Alldeles för mycket
Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Mannens ex är ju "sån".. och henne får man ju tuppjuck på!!!
Hur homo är du på en skala 1-10? 1
Tror du på utomjordingar? Varför är vi såååå "speciella" att vi tror att vi ska vara ensamma???? Om du var tvungen att välja en maträtt att äta resten av ditt liv, vad väljer du? Kyckling!!
Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Blodpudding... Nejtack!!
Har du blivit arresterad? Nej
Ljuger du? Ljuger väldigt sällan, men kanske håller undan sanningen.. är det att ljuga??
Har du kysst en polis? En dejt för MASSVIS med år sen var Polis
Är du rädd för securitasvakter? Securitas??? Skulle inte tro det.... haha*
Har du någonting att dölja? Det har väl alla... egentligen??
Vad har du på din nyckelknippa? Hem-, cykel och jobbnycklar, och ett hjärta som jag fått av min son.
Skulle du kunna gå upp kl tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Absolut, för en gång kanske jag också skulle behöva bli hämtad.
Kan du laga cyklar? Njääää... har ju en man till det... ;-)
Kan du fixa med bilar? Jag kan tanka, räcker inte det??
Brukar du köra om? Är dotter till en rallyförare.... haha* .. säger det något??
Kan du baka bröd? Jag är kass på matlagning.... men BAKA kan jagVet du hur man frostar av en frys? Ja tyvärr så har man ju fått lära sig det... det görs ju inte av sig själv.. eller.. ja inte MIN frys i alla fall.
Vilken serie skulle du helst leva i? Vänner!!!! .... och.. iofs.. skulle kunna tänka mig att leva i "Grays Anatomy" med... inte för jag tål blod... men McSteamy finns ju där.. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar