fredag 8 maj 2009

jag känner mig så FALSK ibland

Ibland känner jag mig så förbannat FALSK... Har skrivit massa goa saker om Mannen i mitt liv i min "gamla blogg"... ord som egentligen stämmer... men det är ändå inte hela sanningen.. Långt därifrån... Pratade dessutom med min bästa väninna häromdagen, hon frågade hur det var.. jag svarar att det är okey... Min mamma frågade samma sak nyss... och jag svarade okey.

Och ändå håller jag på att rasa ihop... bit för bit.

Jag hatar mig själv för att jag blivit "sån" ..... som en "misshandlad kvinna" ... som en misshandlad kvinnas bortförklaringar..: "han menar inte riktigt så... "

Jag mår illa.

Jag hade fått en kommentar av en av mina första bloggkompisar där han var såååååå glad för min skull.. han hänvisade till ett inlägg som jag skrev när jag var lycklig... och jag känner mig så FALSK

Jag är långt från Lycklig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar