tisdag 8 september 2009

inne på samma bana

Nu är vi inne på samma bana..... Och just nu är jag mest förbannad på mig själv att jag KUNDE släppa tillbaka honom i mitt liv. Jag vet dock att det var rätt med tanke på hur dåligt jag mådde av att bo i 2a hand.. så egentligen kunde jag inte göra annat.

I fredags så skulle jag förbi min son och ex för att uppdatera hur vi skulle ha det med "boendet".. Kontentan blev att jag ska bli "varannanhelgs-mamma".. Inte riktigt vad jag hade trott för 6 månader sen... men nu är det som det är... Jag åker hem... och mannen flyger i taket för att jag inte hade informerat honom om att jag åkte dit tidigare. Sen att jag sa att snabbare dit och snabbare hem sket han i... Han surade i 24 timmar... försökte sen bli "sams" lördag eftermiddag... men si då var jag kall... tro fan inte att man kan sura i 24 timmar och sen bara släppa. Det slutar med att han åkte iväg och köpte öl... jävla galning.. han hade ju fan hållit upp i nästan 5 veckor.... söndagen SOV han bort... för att på söndag kväll börja gnälla igen... Och jag FLÖG i taket... Jag lät honom ta allt jag hade inombords.. man såg att han tog illa vid sig... Han har ljugit mig rätt upp i ansiktet.. LOVAT att vi ska hjälpas åt i vår jakt på harmoni.. det glömde han.

Måndag... Jag åker iväg till optikern.. åker hem.. och han börjar ifrågasätta mina tider, om jag verkligen hade varit där.

DÅ sa jag till honom att jag har fått nog, denna gång så får HAN lämna hemmet, och jag kan göra hans liv till ett helvete.... Ett riktigt hot.. och just nu känns det som jag kan göra det.
Vi somnade i varsin säng.... Jag gick upp imorse... gick ut med hunden.. gick in och frågade om han skulle ha bilen.. tanken var att jag skulle gå om han skulle det... och han börjar direkt.. "beror på hur du har planerat"..... svara på frågan bara..... "Jamen du ska ju till föräldramöte ikväll"... ja IKVÄLL ja..... "Men ska du hem efter jobbet då.. " ... självklart, SVARA på frågan bara... pulsen är på max eftersom han höjer rösten... vi är tillbaka... Till slut sliter jag åt mig nycklarna.. smäller igen dörren.. han öppnade.. skriker.. "tar du bilen i ALLA fall????" .. jag svarar inte

Ringer honom när jag är på väg... skriker i telefonen... "Din JÄVLA galning.. jag kom bara in för att fråga så jag kunde planera hur jag skulle göra... Jag sa redan igår att jag kan göra livet till ett helvete för dig... och jag ska fanimej NJUTA av det" ... sen slänger jag på luren
Han ringer upp när jag kommer till jobbet.... efter att han skickat ett sms där han ber mig ringa, han vill inte bråka... Nähäääääääää?????????
Fy fan säger jag bara...

Btw... Jag är skorpion... och är lojal så länge jag känner för det... för att sen bli SVART av hämnd

NU är det KRIG

1 kommentar: