torsdag 24 september 2009

känner mig tjatig

Jag känner mig tjatig, i mina svängar fram och tillbaka i mitt liv.... Men det är INGET mot hur det är att leva i skiten!!!!

Då var det dags igen.... kom hem.. glad i hågen.. hade en bra känsla i kroppen... men si det får man ju inte ha.. det är bättre att va på dåligt humör, då kan det bara bli bättre.. Ska nog lägga om taktik.

Han flög i taket för en liten puttesak... jag bara kollade på honom och sen sa.. "jag orkar inte... " .. gick och lade mig i sonens säng.. sååååå jävla trött så det är galet..... han efter och gormade.. jag svarade inte.. inte för att jag inte ville.. men jag orkade inte.... efter en stund så ryter jag ifrån.. "dra åt helvete och stäng dörren.. " ..... Han går..

Sen ligger vi i olika rum.... efter 30-45 minuter går jag ut.. fortfarande lugn.. går ut och säger till honom att nu får han fan ge sig.. gå igång för en sån liten puttisak (han fick en smekning på armen istället för en kram som han ville ha.. plus att jag kollade min post snabbt innan jag satte mig och drack kaffet som han hade fixat) ... vill han ha en kram, så krama själv då för faaaaaan... för jag hade varit hemma MAX 5 minuter när han började gorma.

Jag går och lägger mig igen.. han kommer efter en stund... "jag ber om ursäkt för jag betedde mig dumt... men.... " .... och då kan inte jag ta den ursäkten 100% .. Varför alltid komma med en ursäkt varför man beter sig som man gör???

lugna med ändå inte 100% sams fortsätter vi kvällen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar