måndag 14 september 2009

Hur tänkte han nu??

Igår fick Mannen sig ett frispel när 2 dagars små trevare inte genererade i att vi blev sams... Jag var fortfarande SKITARG.. När han märkte att det inte funkade med sin taktik så kom nästa fas... När han börjar "hota".. "Så här kan jag inte ha det.... jag har gått här och fjäskat i 2 veckor... då kan du lika gärna flytta... plockar inte du fram väskan så tar jag fram den åt dig... "

Jag kollar på honom med hånfull blick.. (mmm.. så blir jag med tiden.. )

När han sa det där om att han fjäskat i 2 veckor blev jag skogstokig... Vad FAAAN lever han i för värld????

2 dagar.. och inte en minut längre.. Det var ju han som betedde sig som en fjortis sedan förra fredagen... och det fick han höra.

Gud va trött jag är på det här livet.... Bara LÄNGTAR till ett mail med positiv vändning.

Jag ska ALDRIG bli sambo igen..

4 kommentarer:

  1. Läste just ditt inlägg..
    Vet inte om jag har så många bra råd direkt.
    Men min spontana tanke är att man ska aldrig gå och må dåligt för någon annas skull, sådana personer som han, verkar själa din energi och livslåga och det ska man aldrig stå ut med..Att hålla på att hota dig med att lämmna dig, ja då har han sjunkit lågt...Inte ens i vrede utalar man sådana ord om dom inte är menade.Då måste jag säga att det är bättre att vara ensam...
    Jag finns här om du vill prata
    *kram*
    maria

    SvaraRadera
  2. Tack för din "syn"... och jag kan inte annat än att hålla med... min stubin är på minus nuför tiden... hade jag haft en lägenhet på g skulle jag lämna honom på STUDS... vem att jag kommer må dåligt och sakna honom massor.. men va fan.. må dåligt gör jag ju redan.. SÅ det kan ju bara bli bättre???

    SvaraRadera
  3. Ja jag är ju inte insatt så i ditt liv, utan det blir ju bara en spontan överblick...
    Och ingen ska gå och må dåligt, uppbott är alltid jobbiga...Men som du säger samtidigt mår du ju dåligt nu. Kan man inte sitta ner och prata och föröska lösa problemet ihop ja hur ska man då kunna leva tillsammans...
    Finns det ingen du tillfälligt kan bli inneboende hos under en tid?
    Själv bor jag tillfälligt inneboende hos min mamma efter en kris som hände i mitt liv.
    och då jag är utan jobb så har jag fått bo kvar än om jag saknar något eget.
    sambo har jag inte varit på över 9 år...

    SvaraRadera
  4. Jag skaffade en 2a handslägenhet i somras när det blev för jävla jobbigt.. men det funkade inte, jag är inte en "2ahandsboende-person".. så jag flyttade hem.. men nu håller jag tummarna för att det ska funka sig med lägenhet i alla fall. Håller tummarna så jag blir BLÅ... haha*
    Tids nog så.

    Hoppas det funkar för dig att bo hemma hos mamma.

    SvaraRadera