torsdag 24 september 2009

att leva i ett förhållande....

att leva i ett förhållande är ju att finnas där för varandra?!?

Jag tycker att jag finns där för mannen i alla lägen.. stöttar och supportar... Han dock är blind för att jag oxå behöver den hjälpen.

När jag kommer hem så har jag fan varje dag i flera veckor sagt till Mannen att min hjärna KOKAR och att jag inte pallar att ha bråk på hemmaplan. Igårkväll när vi vi diskuterade sa mannen att jag istället för att dricka kaffe med honom när jag kom hem skulle ha SAGT att jag var trött och sliten och lagt migoch vila istället... Jag blev irriterad... Vaddå... Jag bestämmer väl själv om jag vill ligga och vila eller om jag vill tillbringa min tid med honom?? Jag är gärna med honomnär han är lugn... Han sa då något om att .. "hur ska jag veta att du är så trött och sliten om du inte säger något..... "

Då gick jag i taket... Vad faaaaan har jag sagt i flera veckor... varje dag???
Jag låter ju som en repig skiva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar