måndag 14 september 2009

i brist på annat....

BRUKAR DU:

Peta dig i näsan: Alltid när ingen ser.. yuäck för folk som gräver i näsan
Titta på dig själv i spegeln: På morgonen för att se till att allt sitter där det ska
Gnälla: Det händer ja.. just nu för jag har ont i min arm och axel.
Skrika: På Mannen….. oj vad jag kan skrika
Sova: Gärna!!! Ha ångest: det händer, men inte så ofta.
Skada dig själv med flit: Aj, nejtack
Ta mediciner du inte borde ta: nope
Vilja dö: neeej
Drömma mardrömmar: nej, det har hänt max 5 ggr under hela mitt liv
Drömma sexdrömmar: det händer men mycket sällan
Ta droger: nope.. inte ens tobak
Försöka vara annorlunda: Njää.. synd att säga, men jag går min egna väg
Klä dig i svart: Mycket som är svart i min garderob
Gå till kyrkan: VÄLDIGT sällan faktiskt
Röka: neeeej…. Sist var i en dröm.. satt och småpuffade och trodde jag var cool
Ha sex: jodå. Det händer. När vi är sams
Ljuga: är en ärlig person, ljuger väldigt sällan.
Hata folk: Det ska mycket till för att hata någon, jag kan däremot hata ett beteende. Men ETT beteende är inte en hel personlighet
Lita på folk: Jag tror på min magkänsla.

VEM:
Saknar du: Min bästa väninna, som inte är min bästa väninna längre
Vill du döda: just nu ingen, men när jag är arg på Mannen är jag glad att det inte finns Vapen hemma.
Rörde dig sist: Sonens kram imorse??
Vill du slå: Just nu är jag lugn
Kysste dig sist: Mannen såklart.. men det var länge sen nu.. 10 dagars bråk sätter sina spår.. en PUSS fick han igår dock
Vill du kittla: Vilken jäkla fråga… Men hade kittelparty med Sonen igår
Kramade du sist: Sonen imorse
Vill du prata med: En psykolog???
Skrek du på sist: Vem tror du???
Vill du vara som: Den personen jag är/blir när Mannen och jag har det BRA
Sårade dig sist: Mannen
Vill du bli galet full med: Min nygamla väninna som numera är min granne.
Gjorde dig riktigt glad senast: Sonen när han ser så lycklig ut att vara med Mamma
Fick du sms från senast Mannen
Ringde dig senast: Min barndomsvän

HAR DU:
För många vänner: nej
Förföljelsemani: haha.. nej.
Tvångstankar: nope
Någon annan psykisk sjukdom: det finns i mina gener.. men har inte märkt av den.. förutom en släng av höstdepression
Någon fysisk sjukdom: musarm
Någon skada: min axel/ arm gör för jävla ont just nu
Färgat håret: kommer inte ihåg
Brutit några ben: nej
Bra självförtroende: Jodå. För det mesta
Tagit nakenbilder: det har hänt ja.. =)
Sagt jag älskar dig till någon idag: nope.
Bjudit ut någon: Det har jag säkert..Varit kär: jaaa
Dumpat någon: jodå.. är på god väg just nu
Stulit någonting: DET var länge sen
Lämnat landet: I verkligheten eller tanken?
Tuttat eld på nått: Haha.. skogsbrand.. 2 ggr dessutom.. Jag gillade att leka med elden redan som barn
Gjort något olagligt: Jodå,. Varje gång jag kör bil

HUR:
Går du: sneakers just nu.
Svarar du i telefonen: "ja det är X"
Fördriver du tiden: surfar på datorn
Mycket pengar har du: alldeles för lite
Tjänar du pengar: via jobbet.
Ofta diskar du: nån gång per dag.. ibland flera.. ibland ingen alls
Ofta städar du: Lite då och då… mest mannen som städar
Många stör du dig på: Vet inte exakt
Ofta träffar du din familj: Väldigt sällan.. Mest min mamma

TROR DU:
Att du kommer bli något: SINGEL????
På gud: njääää.. vill inte kalla ”honom” GUD
Att folk tycker om dig: det tror jag nog
Att fiskar kan tänka: Nej det tror jag inte
Att du kommer leva länge: Kvinnorna i vår släkt blir gamla, och överlever männen… haha*

2 kommentarer:

  1. Blir ledsen när jag läser hur du har det! Det blev tydligen inget annorlunda... :(

    SvaraRadera
  2. tack vännnen.. Jag tar dagen som den kommer.. ibland känns det okey, och ibland inte. =(

    SvaraRadera