tisdag 22 september 2009

kärlek

Det är ju inget snack.. Min kärlek till Mannen är fortfarande stor.. Det behövs inte mycket för att jag ska landa mjukt i känslorna.

Igår så kom jag hem till en mysig man.... mycket prata, lugn och lyssnade sånt.. Vi badade LÄNGE.. låg och masserade varandras fönster, massa ljus på badkarskanten... Han var väldigt öppen mot mig, lyssnade effektivt... Jag kände mitt inre tina upp... Vi kliver upp... har underbar sex (herre gud så länge sen det var så här bra..... )

Tillbringar kvällen framför tv:n.... smågosande... mjuka och lena ord.

Vi pratade igen om hur olika vi är, män och kvinnor.. hur otroligt viktigt det är med förståelse är för oss kvinnor.. hur viktigt det är känna oss lyssnade på.

Han säger att han förstår... och att han nu ska göra allt för att hålla det i minnet.

Det återstår att se..... Men.. mitt inre har tinat någon grad i alla fall.... Samtidigt är man lite nervös för att pallra sig hemåt... kommer han ha en bra eller dålig dag????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar