tisdag 7 april 2009

.. och lik förbannat sitter jag där och läser

GUD vad jag stör mig på vissa "kända" bloggare på min "vanliga" sajt.... sådana som jag snackat mycket med genom åren... som började med vettiga åsikter... men som man verkligen SER att de skriver för att få "heja-rop" från... Varför ska det vara så??

Det finns en speciellt... som blev dumpad för ett tag sen, för parnern hittade en ny... Alla 3 i det triangeldramat finns kvar på den sajten... det nya paret skriver om guld och gröna skogar, om lycka och massa häftig sex.... och den som blev dumpad lyser genom med svartsjuka genom inlägg om erövringar för att nästa inlägg skriva om sårade känslor. Man riktigt SER avundsjukan som gror...

Jag stör mig.. Big Time.. och lik förbannat sitter jag där och läser..... Hmmm

1 kommentar:

  1. Hahahaha...låter intressant. Var hittar jag bloggarna???? :-))))
    Kram

    SvaraRadera