torsdag 16 april 2009

jag mår fysiskt illa....

Jag mår nu fysiskt illa.. ont i magen.... för jag vet inte hur det är på hemmaplan.... är han stupfull... ledsen... skitarg... eller helt anti???

En del känner så.. att det är bättre så här.. att för EN gångs skull så får jag fan för något som jag GJORT.. och inte sånt som han tror jag gör.

JAG vet ju att jag har "rent mjöl i påsen"... jag vet hur stark min kärlek är för honom... men hur ska jag få honom att förstå det, när han bara ser allt i nattsvart???

Att han sen fått "vatten på sin kvarn" nu..... gör ju inte saken lättare.

Ska jag åka till en väninna och stanna där några dagar kanske??
Jag har så många frågor... men så få svar... *suck*
.... och varför mailade jag ens den mannen????Jag har fan inte en susning.

Söker jag någon slags bekräftelse på något??Jag klamrar mig på alla strån jag kan hitta... för att ta mig upp ur mitt svarta hål.

Kanske så tycker jag mig vara värd att vara "skit"... Mannen behandlar ju mig som skit.... och den andre mannen från mitt förflutna har ju oxå behandlat mig som skit.

Jag är kanske inte värd bättre???
Så är det nog...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar