lördag 1 augusti 2009

panik

Nu är det panik... Då mannen har slängt ut mig.. eller.. han gormade "du ska ut ur mitt hus... " ... och jag gick självmant, snabbt. Han flippade ut och körde med sina hot.
Jag hade lovat min väninna att skjutsa henne till ett ställe som hon annars måste GÅ då det inte går bussar. Mannen tog nycklarna och vägrade ge mig dem. Jag messade och ringde min väninna och informerade.. "han är inte klok... " fick jag som svar från henne.

Mitt dåliga samvete gräver i mitt inre.

Som om inte det är nog så strular det till med nästa helg med. Jag har lovat en släkting att slagga över då det är Madonna och mannen skrek innan jag gick.. "du ska fan inte tro att nån ska crasha över här nästa helg.. "

Nu kommer han nog lugna ner sig inom kort... men faktum kvarstår.. om han flippar ut igen så ser det lite skakigt ut till helgen. Sicket jävla dilemma.

För att inte tala om vad jag ska hitta på från måndag.. då kommer min väninna hem. Jag får väl flytta hem till mamma några dagar om inte annat.

2 kommentarer:

  1. Är det inte ert gemensamma hem? Då har han ingen rätt att slänga ut dig!!

    SvaraRadera
  2. gemensamt och gemensamt.. jag flyttade in hos honom.. bara han som står på kontraktet. Så jag ska INTE bo där... men känns ju lagom kul att bli utkastad.. hmm.

    SvaraRadera