lördag 1 augusti 2009

är så länge är det tyst

Än så länge är det tyst.,... det har snart gått 7 timmar... och antingen är han packad och sover.. eller fortfarande arg som ett bi... eller så deppar han.

Om inte annat så lär han ju höra av sig i natt... för att gorma... eller så kanske han menar ALLVAR denna gång.. Ingen aning faktiskt.

GUD vad jag längtar efter mitt egna boende!!!!
Hoppas det kan lösa sig snabbt.

Och eftersom han hotar och gormar så får jag nog ta med mig mitt ex när jag ska ta med mig mina grejer.. för chansen finns att han sätter pinnar i hjulet annars.

DET trodde jag aldrig dock.... för dryga 24 timmar sen berättade han om den VÄRSTA ångesten han har... om hur dåligt han mår för han har betett sig så illa mot mig.

Undra hur han känner nu???

... själv kollar jag blocket på soffor.. vet ju att det är en sak som jag måste fixa... men man skulle ha tillgång till ett förråd så man kunde fixa det på en gång.. annars får jag vänta till det nya boendet är klart.

2 kommentarer:

  1. Jag har en jättefin soffa som står på vinden och inte används.. och som kan stå kvar till boende är fixat. Intresserad?

    SvaraRadera
  2. wow... vad glad jag blir. =)
    Jag har mailat dig.

    SvaraRadera