tisdag 11 augusti 2009

första dygnet..

Första dygnet utan mannen är avklarat... gick över förväntan.. jobbade ju under dagen så då hade jag fullt upp för att slippa tänka på eländet... sen åkte jag till min mamma... snackade.. kollade på tv... somnade sen som en klubbad säl... och vaknade för att genast bege mig till jobbet igen. Sitter nu här och kommer ha fullt upp hela dagen.

Killen som jag hyrt lägenheten av hörde av sig, jag kan ta den redan idag... så jag slipper vara hos mamma... känns både skönt.. men oroligt.. har massa saker att göra efter jobbet, köpa en kaffebryggare bland annat.. och handla hem lite mat... och sen förbi vårt hem för att hämta upp täcken, handdukar och sånt... då får man se om han klarade av den första dagen eller om han gick rätt på ölburkarna... jag gissar på det sista.. =(

Men sen... när allt är fixat så ska jag "bo in mig"... undra hur det går?!?!

1 kommentar:

  1. Kommer nog att vara en massa saknad och depp i början... håller tummarna för att allt går bra!

    SvaraRadera