fredag 21 augusti 2009

jag vänder kappan efter vinden

Jag har kommit på mig själv.. att vända kappan efter vinden... jag är fan inte bättre än någon annan tydligen. Så vad är det jag gjort????

Jo.... (efter låååååångt samtal med Mannen igår) bestämt mig för att flytta hem igen... just den grejen var inte svårt att besluta eftersom jag LÄNGTAR hem.... Sen får vi se hur länge jag pallar med vårt stormiga liv?!?!

Men faktum är... Han är DELVIS en förändrad man... fokuserad.. viljestark... och självkritisk.

Han är Mannen i mitt liv.. och det visade sig att vi inte kunde vara ifrån varandra ens om vi flyttade isär... så... vi (jag) bestämmer oss för att kämpa vidare.

3 kommentarer:

  1. Har han anmält sig till något hjälpprogram än?

    SvaraRadera
  2. oj oj...så kan det gå!

    Bara det inte blir olidligt igen... vi får hålla tummarna för att allt blir bra! :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Smurfan.. han har varit i kontakt med sociala angående missbruk, men DÄR rullar inte hjulen fort.. han fick en tid igen 1 månad senare så han ska få lite mer info vart han kan vända sig till..

    supermom.... hoppas detsamma faktiskt... smågnabb har det varit men hanterbart..

    SvaraRadera