måndag 10 augusti 2009

från idag bor jag inte hemma


Idag flyttar jag från mannen.


Hur framtiden kommer se ut har jag ingen aning om. Första veckan kommer jag spendera hos min mamma och pendla till jobbet. Jag tog bilen (efter ok från mannen) så jag ska kunna ta mig till och från jobbet. Nästa helg ska jag flytta in i min tillfälliga bostad. Jag har fått tag i en 2a hand i området. En 2a som kanske inte är ypperligt när jag har mitt barn, men annars så andas den LUGN.. och just det är något som jag behöver.


Jag är tillbaka på jobbet efter 3 veckors semester... den värsta semestern jag någonsin haft.. GALET. Jag skulle behöva 3 veckor för att vila upp mig. Precis det ska jag göra den närmsta tiden.


Mannen och jag har kommit överens om att hunden stannar en stund hos honom... bättre tt hon är där hos honom som ändå är hemma, än i en tom lägenhet när jag jobbar. Detta är dock en tillfällig lösning. Hon är MIN och hon ska vara där sen ändå.


NU ska jag läka..... börja läka.. börja hitta min själ igen ..... om jag bara kan jaga bort den otroligt starka kärleken som jag känner för honom

1 kommentar:

  1. Skönt att äntligen få lite ro va?! Jag tror inte att jag kommer att få sätta min fot på kulturkalaset men man kan ju alltid hoppas... kram till dig!

    SvaraRadera